دانلود آهنگ

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ 93,دانلود آهنگ های جدید ایرانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ 93,دانلود آهنگ های جدید ایرانی

نتیجه بازی ایران نیجریه :


دانلود بازی ایران نیجریه :



























سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی -  رئال مادرید برای جذب سرخیو آگرو بار دیگر دست به کار شد.
به گزارش بیست چهارده ،به نقل از روزنامه مارکا، فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید علاقه خاصی به جذب سوارز مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول داشت اما گویا سران این باشگاه انگلیسی قصد ندارند این بازیکن را از دست بدهند و این موضوع دلیلی شد تا باشگاه رئال برای جذب مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال منچسترسیتی دست به کار شود.

رئال مادرید در فصل گذشته با جذب بیل از تاتنهام بمب خبری فصل نقل و انتقالات را ترکاند و حالا پرس می‌خواهد در تابستان پیش‌رو و آغاز فصل جدید نقل و انتقالات آگرو را به عنوان خرید بزرگی دیگر به برنابئو بیاورد.

رئالی‌ها برای شروع مذاکرات قرار است پیشنهادی 56 میلیون پوندی به سران اماراتی منچسترسیتی ارائه کنند. این در حالی است که بارسلونا بزرگترین رقیب رئال مادرید هم به دنبال جذب مهاجم گلزن منچسترسیتی است


خبر روز :

هریس مدونجانین، هافبک تیم ملی فوتبال بوسنی‌و‌هرزگوین در پی شکست 2 بر یک این تیم مقابل آرژانتین با تمجید از زننده گل دوم آلبی‌سلسته گفت: مهار مسی غیرممکن است. تنها کسی که می‌تواند او را متوقف کند خود مسی است!

به نقل از تسنیم، وی افزود: در حدود یک ساعت اولیه بازی مسی آرام بود و کار خیلی خاصی نکرد ولی او مسی است و در یک لحظه مناسب درست زمانی که تیم آرژانتین به او نیاز داشت کارش را انجام داد. مسی با گلی که به ثمر رساند کلاس بازی خود را نشان داد.

هافبک تیم قاضیان‌تپه‌اسپور ترکیه در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم لیونل بتواند با آرژانتین به قهرمانی این دوره از رقابت‌های جام جهانی برسد. این تنها عنوانی است که مسی در بین کلکسیون افتخاراتش کم دارد. اگر مسی موفق به عملی کردن این رؤیایش شود تبدیل به بهترین بازیکن تمامی ادوار تاریخ فوتبال خواهد شد.

آرژانتین در دیدار بعدی خود به مصاف ایران می‌رود و بوسن‌و‌هرزگوین هم در دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی به مصاف نیجریه خواهد رفت.



  • رضا روحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">